YES!

Fick jobbet så i november kickar det hela igång och extra plus är att jag blir kollega med min underbara Erika! Superglad och en förändring som är välkommen då jag nu har hamnat i ett vardagligt grå seghet som jag måste ta mig ur. Kan bero på det gråa vädret, en förkylning som nu äntligen är på väg ur och att det mesta är allmänt tråkigt i mina ögon. Måste ur det där, sluta deppa. Ska nu försöka ta tag i det där med träningen på riktigt också då den har hamnat i efterkälke, dags att skaffa gymkort! Mår så mycket bättre av att träna, en bra upptäckt! Så 2015 börjar närma sig och det är då jag ska göra tjejklassikern så nu jäklar! Go go.

Längtar till nästa helg då en efterlängtad tripp till huvudstaden står på agendan där det ska umgås till max med Matilda och T-rex! Peppen på det!


Kommentarer

Ge en kommentar:

Skriv gärna ditt namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (kommer ej att synas)

du kanske har en liten blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0