Onsdag

Så var även den sista kursen för detta läsår ingång kickad o jag är glad att kurslitteraturen endast kostade 60kr, är i färg o det bästa av allt är på svenska. Inga mer konstiga verb o formuleringar på engelska som man inte ens skulle fattat på svenska.  Min förkylning har förflyttat sig uppåt o befinner sig nu i min näsa så idag har jag mesta tiden suttit o snörvlat som en liten unge, kände mig så pass kass på väg hem från skolan att jag kände att jag var värd att göra en "fusk" citronkaka när jag kom hem. Hade i skåpet en färdig blandad torr ingrediens kaka som jag bland annat fick när jag fyllde år av mina föräldrar Så praktiskt när energin inte är på topp o det enda man behöver göra är att hälla i lite vätska o vispa o så in i ugnen, klart.

Om en vecka åker jag hem till Borlänge ♥

kaka


Kommentarer

Ge en kommentar:

Skriv gärna ditt namn:
kom ihåg mig?

e-mail: (kommer ej att synas)

du kanske har en liten blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0